nie wiem kto to, ale fajny dzióbek zrobił
rynek, wrocław, grudzień

zamiast się uczyć oglądam słuchawki o_O
o [takie] chcę.
Name:

Komentarze:

13.05.2010, 21:43 :: 94.254.148.138
morrison
ja też nie, ale o. :P

13.05.2010, 20:40 :: 83.27.191.130
reserved
i prawidłowo! :D

13.05.2010, 20:35 :: 83.27.191.130
reserved
oja to boli jak wszyscy się bawią!
ja śmigam na juwe. do szczecina a potem chyba w łdz, a potem..hm wierzę w reinkarnację xD

13.05.2010, 20:31 :: 83.27.191.130
reserved
łi tam wszystkiego już próbowałam ale już ograniczam bo susza na łbie;D
znajdź jakiegoś pachoła :DDD

13.05.2010, 20:28 :: 83.27.191.130
reserved
ja mam takie ni w pięć ni w dziesięć, żeby to się kręciło albo było proste to nie...
żyją własnym życiem, dlatego katuje prostownicą xD niaach
jaki mam bezproduktywny dzień przed kompem dziś:D

13.05.2010, 20:23 :: 83.27.191.130
reserved
hahaha musiał się poczuć zaszczycony a jak!:D
spoko...mi się marzy falownica do włosów za 250zł....mama mi powiedziała że powodzenia..:D

13.05.2010, 20:19 :: 83.27.191.130
reserved
a słuchawy doje....znaczy fajne fajne:D

13.05.2010, 20:18 :: 83.27.191.130
reserved
haha obcych atakujesz :D
no ejj każdy że emo :< nie lubię tego!;p

13.05.2010, 13:54 :: 83.8.26.103
miedzwa
yyy, że jak poznałaś?

13.05.2010, 13:54 :: 83.8.13.235
imka
o kur ja go już poznałam! Ale chyba pewna nie jestem

11.05.2010, 21:27 :: 195.116.41.14
hanabi
zajebiste światło!